Demo Site

DeviantArt Editor



Anda boleh memuat turun wallpapers di dalam akaun Deviantart Editor ini dengan cara berikut:
1-Klik pada gambar yang anda inginkan
2-Klik "Go to deviantion page"
3-Kemudian klik "Download Image di sebelah kanan page deviantart.
4-Siap!

Sunday, April 27, 2008

my screenstuff= Mac



(klik pada gambar untuk paparan lebih besar 1024 x 768 )


Screenshot atau printscreen gambar diatas adalah dekstop kepada komputer saya sendiri. Anda sendiri pun tentu kenal theme sebegini bukan? saya menjumpai pack Mac Os X ini dengan tidak sengaja lebih kurang 2-3 bulan yang lepas sewaktu surfing maklumat yang lain. Perisian FlyakiteOSX 3.5 ini hampir menyerupai Operating Mac sendiri. Tapi hampir sahaja. Mana mungkin 100% kan? kerana ia hanyalah tidak lebih kepada theme atau pack Mac itu sendiri. Sebelum ini saya pernah mencuba beberapa pack yang lain seperti 1-cystal clear 2-longhorn inspirat 3-cystal xp dan 4-vista inspirat. Semuanya hebat-hebat dan mempunyai kelebihan tersendiri. Paling penting kita seronok untuk face it ketika menjalankan pekerjaan di komputer masing-masing. Already enjoy with your pc!

Begitu juga dengan themes' yang saya gunakan sekarang ini. Saya pernah menggunakan pack vista. Walau bukan windowVista sepenuhnya seperti sahabat-sahabat yang lain dimana mereka menggunakan laptop Acer Aspire yang dilengkapi windowVista, namun saya cuba membezakan reka bentuk dan keselesaan menggunakan kedua-dua pack ini (antara Vista dan Mac). Sudah tentu, saya lebih cenderung kepada Mac Os X! Reka letak dan tema yang cukup ringkas tapi moden! Saya memilih untuk menggunakannya sehingga sekarang. Jika membuat perbandingan, Mac amat menarik perhatian bagi saya.

Bagi saya, tema yang diketengahkan oleh Mac ini iaitu Modify.Simplify.Aquafy ini amat bertepatan and i enjoy with it!

0 comments:

Fan

Feed Galeri

Feed Video

Hits Pengunjung